ChristenUnie stelt vragen over MFC De Werf

DeWerfjfif
Door ChristenUnie Altena op 5 november 2021 om 17:16

ChristenUnie stelt vragen over MFC De Werf

In 2017 is het oude gemeentehuis van gemeente Woudrichem met investeringen van de gemeente, verbouwd tot een multifunctioneel centrum, waar verschillende partijen zoals o.a. de bibliotheek, kinderopvang, vluchtelingenwerk en het Inloophuis Altena zich huisvesten.

Bij navraag door ChristenUnie Altena is gebleken, dat het huren van een ruimte in De Werf nog steeds via de gemeente verloopt en dat vanwege capaciteitsgebrek het niet mogelijk is om in de avonduren te reserveren.

ChristenUnie Altena heeft daarom schriftelijke vragen gesteld. Zo wil ChristenUnie Altena weten voor welke activiteiten De Werf beschikbaar is en op welke momenten er gebruik gemaakt kan worden van het centrum. Bovendien is ChristenUnie Altena benieuwd of er word nagedacht over een beheerdersvorm, waarbij De Werf op meer tijden in de week en voor meer maatschappelijke en culturele activiteiten beschikbaar komt.

ChristenUnie Altena kijkt ook graag naar de toekomst en heeft daarom gevraagd wat de toekomstplannen zijn voor De Werf.

De ChristenUnie verwacht op korte termijn reactie.

Labels: