Dag van de Mantelzorg Altena 2019

hartenjager-header.png
Door ChristenUnie Altena op 18 november 2019 om 17:00

Dag van de Mantelzorg Altena 2019

In het kader van de Dag van de Mantelzorg organiseerde Trema Welzijn op 14 november een dag voor alle mantelzorgers die onze gemeente Altena rijk is. Mantelzorgers werden op leuke en ontspannen wijze een moment in het zonnetje gezet. Om 10:30u werden mantelzorgers in de HartenJager (Giessen) welkom geheten met een lekker stukje gebak. Daarna volgde het eerste deel van een optreden van de Pauwergirls, een drietal dames dat muziek maakt met een knipoog en een snufje theater. Na een uitgebreide lunch volgde het tweede deel van het optreden, waarna de dag werd afgesloten.

Omdat we als ChristenUnie mantelzorgers een warm hart toedragen, waren we een moment aanwezig op het evenement. Het was goed en fijn om mantelzorgers te ontmoeten, om te horen wat de uitdagingen zijn van hun werk of gewoon even een aardig gesprek met elkaar te hebben. We mogen als Altena trots zijn op de vele mantelzorgers die zich belangeloos inzetten. Trema Welzijn laat dan ook weten: “Deze dag mag je zien als een dank-je-wel namens de gemeente, namens de gemeenschap.”

Bedankt
Voor wie je bent,
Voor alles wat je doet,
Altijd recht uit het hart