Door
Wijnand van der Hoeven op
24 oktober 2018 om 11:43
Nog vier weken tot de verkiezingen. De campagne begint aardig op stoom te raken en de agenda is voller dan vol. Verschillende debatten en radiointerviews zijn al achter de rug en de laatste weken zullen er nog meer volgen. In de komende weken zullen we het verhaal van de ChristenUnie dat we hebben samengevat in de slogan ‘Visie op Altena, oog voor elkaar’ nog meer naar voren te brengen. Niet alleen op straat, maar ook online. We werken met onze pictogrammen; duurzaamheid, zorg, wonen/werken en een 'goed idee'.
Op de borden verschijnen de eerste posters. Altijd een leuke sport om als eerste te plakken op de lege borden. Op een deel van de borden is het gelukt, bij andere was de VVD ons net voor. De eerste reeks ChristenUnie posters hangt, deze week volgt de tweede versie (behoorlijk confronterend om jezelf overal op A1 formaat te zien!).
Ook zal komende week de kieswijzer van het AD en het kieskompas van de gemeente Altena beschikbaar komen. Het is soms best lastig om de nuance te vinden bij stellingen in een stemwijzer en niet alle onderwerpen komen aan bod. Aan de andere kant is het wel een handig hulpmiddel om snel een eerste beeld te krijgen.
Folders, stemwijzers, (internet)advertenties, debatten, posters, werkbezoeken. Wat komt er veel bij kijken. Gelukkig hebben we een fijne club mensen bij elkaar waarmee we samen de schouders eronder zetten. Alles om er voor te zorgen dat we op 21 november mogen terugkijken op een mooie uitslag. Echter beseffen we ons dat het uiteindelijk niet gaat om hoeveel posters we plakken of hoeveel activiteiten we doen als ChristenUnie, maar om het doel ‘Het goede te zoeken voor onze samenleving tot Eer van God’.