Rondje Altena met streekproducten en mooie gesprekken.

Campagne_op_straat.jpeg
Door ChristenUnie Altena op 17 november 2018 om 21:50

Rondje Altena met streekproducten en mooie gesprekken.

Wij kijken terug op een fijne campagnedag waarbij wij veel mooie gesprekken hebben gehad over onze slogan “oog voor elkaar”. Zo waren wij aanwezig in Wijk en Aalburg, Woudrichem en Sleeuwijk.  Verder werden er streekproducten uit heel Altena meegenomen naar onze streeklunch in Werkendam.

Zoals appels en appelsap uit Nieuwendijk, brood en honing uit Wijk en Aalburg, kaas uit Genderen en plantaardige balletjes uit Giessen. Op een bijzondere locatie: een ChristenUnie winkelpand voor één dag aan de Hoogstraat in Werkendam. Iedereen was welkom om binnen te lopen voor een bakje koffie of thee. Tijdens de lunch was ook minister Carola Schouten aanwezig. Zij ontving vooraf aan de lunch van VrouwenAltena de Toontje Sprenger Pluim uit handen van initiatiefneemster Hannie Visser.

Na de lunch zijn we samen met Carola Schouten weer de straat opgegaan om campagne te voeren. Hieronder met foto’s een impressie van deze dag: